Правила перевезень

Правила перевезення пасажирів на міжнародних автобусних маршрутах ТОВ «3G BUS»

Нижчезазначені правила перевезення пасажирів на міжнародних автобусних маршрутах складено на підставі та відповідно до чинних законів, загальноприйнятих місцевих звичаїв і норм достойної поведінки, що діють на територіях країн, через які проходять міжнародні маршрути рейсових автобусів Перевізника, і мають обов'язковий характер для Перевізника та Пасажира.


1.    Умови придбання квитків.

1.1. Квиток є іменним документом для проїзду автобусом і не може бути переданий іншій особі, дійсний до дати та години виїзду, зазначених у квитку.

1.2. Квиток є договором на перевезення, укладеним між пасажиром і перевізником, на основі якого пасажир має право використовувати транспортний засіб і пов'язані з ним послуги виключно щодо зазначеної в квитку поїздки.

1.3. Здійснивши оплату за квиток, пасажир підтверджує, що він ознайомлений з умовами придбання квитків і умовами перевезення пасажирів на даному рейсі.

1.4. При отриманні квитка пасажир повинен одразу перевірити правильність вказаних на ньому даних, а також відповідність вартості квитка сплаченій сумі. Претензії, що пред'являються пізніше, не задовольняються.

1.5. У разі неявки пасажира на відправлення автобусу з вказаного у квитку пункту відправлення і в указаний у квитку час, договір на надання послуги перевезення вважається розірваним за ініціативою пасажира, а перевізник залишає за собою право вдруге продати його місце в автобусі.

1.6. Дату виїзду можна змінити безкоштовно 2 (два) рази. Всі зміни повинні бути вписані в квиток і підтверджені печаткою фірми, що вписувала зміни. Зміна терміну від'їзду можлива тільки при наявності вільного місця в автобусі. Зміна станції від'їзду або станції призначення в рамках одного рейсу здійснюється безкоштовно плюс доплата різниці в ціні. Переплата не повертається.

1.7. При зміні дати виїзду пасажир повинен сплатити різницю між початковою і новою ціною квитка, якщо квиток на дату перенесення коштує дорожче. Якщо вартість квитка на перенесену дату нижча, ніж вартість попереднього, різниця у вартості пасажиру не повертається.

1.8. Фотокопія квитка не визнається за проїзний документ.

1.9. У разі втрати квитка до моменту відправлення його можна відновити за місцем придбання.

1.10. Пасажир, який придбав онлайн електронний квиток (e-ticket), може роздрукувати його на паперовому носії і пред'явити при посадці в автобус. Якщо немає можливості роздрукувати, достатньо показати квиток на екрані телефону або планшета.


2.    Загальні вимоги.

2.1. Пасажир повинен прибути на посадку не пізніше як за 30 хвилин до від'їзду автобуса. У разі запізнення на посадку відповідальність несе пасажир.

2.2. Пасажир зобов'язаний пред'явити квиток для контролю одночасно з паспортом, у разі знижки — з документом, на підставі якого надано знижку. У разі відсутності документа, що підтверджує обґрунтованість застосування знижки, пасажир може використовувати поїздку тільки після здійснення доплати до стандартної (без знижки) вартості квитка.

2.3. Пасажир зобов'язаний зберігати квиток до закінчення рейсу.

2.4. Пасажир зобов'язаний пред'явити квиток особі з повноваженнями контролера за її першим запитом.

2.5. Пасажир повинен мати дійсний закордонний паспорт та бути проінформованим про митні правила країн слідування.

2.6. Діти та молодь до 16 років можуть їхати лише у супроводі дорослих.

2.7. Дітям віком до 12 років забороняється сидіти на сидіннях біля водія, тобто на номерах 1, 2, 3 і 4.

2.8. При зупинках пасажир повинен вчасно повернутися до салону автобуса. Тривалість зупинок оголошується водієм або стюардесою. Після закінчення цього часу автобус їде, а пасажир, що спізнився, продовжує маршрут самостійно без компенсації проїзду.

2.9. Перевізник не відповідає перед пасажиром за правильність оформлення та наявність документів, що дають право пасажиру перетинати кордони країн маршруту. У разі відсутності необхідних документів у пасажира на право перетинання кордону, порушення митних правил тощо, пасажир відшкодовує перевізнику усі збитки, пов'язані з відсутністю таких документів та порушенням митних правил, зокрема, але не виключно, штрафи контролюючих органів, як українських, так і інших країн, накладені на перевізника, пеню, витрати на простій, фінансові вимоги інших пасажирів на відповідному рейсі, витрати на надання правової допомоги перевізнику тощо.

2.10. Перевізник не несе відповідальності за порушення пасажиром митних чи еміграційних правил.

2.11. При порушенні пасажиром візових режимів (закінчення термінів дії віз, заміна паспорта іншим документом і т.д.) перевізник залишає за собою право не здійснювати перевезення пасажира. Грошова компенсація пасажиру за невикористаний квиток не виплачується.

2.12. У випадку, коли пасажир не дотримується митних та прикордонних правил і буде затриманий на кордоні, що спричинить затримку рейсу, екіпаж автобуса має право від'їхати з кордону без пасажира згідно з розкладом руху автобуса і без компенсації вартості проїзду.

2.13. Згідно з Законом України від 07.04.2011 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності перевізників, що здійснюють міжнародні пасажирські перевезення», при здійсненні пасажирського міжнародного автомобільного перевезення автомобільний перевізник зобов'язаний перед початком перевезення перевірити наявність, але не справжність, у пасажирів документів, необхідних для в'їзду до держав прямування, держав за маршрутом прямування, і відмовити в перевезенні пасажирам, які на його вимогу не пред'явили необхідні документи.

2.14. Відповідно до закону про захист персональних даних перевізник не надає інформацію про пасажирів.

2.15. Перевізник не несе відповідальності за запізнення під час руху та несвоєчасне прибуття до станцій слідування, якщо це сталося через незалежні від нього обставини (в тому числі затримки під час проходження кордонів, погодні умови, транспортні пробки, дії державних органів, ремонтні роботи на дорогах тощо, а також дії самих пасажирів, що вплинули на виконання зазначених обставин) та інші причини (технічні проблеми, що виникли з автобусом під час руху, які не могли бути попереджені перевізником, незважаючи на всі прийняті заходи застереження).

2.16. Розкладом руху автобуса не передбачено час для оформлення Tax Free.

2.17. Перевізник має право на зміни в розкладі руху, використання додаткових автобусів та заміну місця сидіння пасажира в автобусі без попередньої згоди та повідомлення пасажира.

2.18. У разі незабезпечення перевізником додатковими сервісними послугами (зокрема подання теплих напоїв, легких закусок, газет, журналів, перегляд фільмів, Wi-Fi, підключення до інтернету, 220V, подушок, пледів, туалету, кондиціонера тощо), пасажир не має права на відшкодування.

2.19. Перевізник має право встановлювати у салоні транспортного засобу (автобуса) системи відеоспостереження для забезпечення цілодобової безпеки пасажирів відповідно до Женевської Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти транснаціональної організованої злочинності, Конвенції Ради Європи про заходи щодо протидії міжнародному тероризму та торгівлі людьми.

2.20. Перевізник має право: • обмежити або припинити перевезення в разі стихійного лиха, епідемії, епізоотії або іншої надзвичайної ситуації; • припинити рух транспортного засобу (автобуса) у разі виникнення загрози життю та здоров’ю пасажирів;

2.21. Всі скарги пасажирів, що стосуються обслуговування на рейсі, приймаються до розгляду, якщо вони викладені в письмовій заяві та відображені пасажиром у «Книзі скарг і пропозицій», що знаходиться в салоні автобуса, протягом 1 місяця з дати проїзду або виконання рейсу. До кожної рекламаційної заяви необхідно додати квиток або його ксерокопію, а також усі рахунки, що документують витрати, які могли бути понесені пасажиром у зв’язку з наданою рекламацією.

2.22. Термін для відповіді на скарги, нарікання та претензії, пов’язані з виконанням договору на перевезення, становить не більше 30 днів з дня отримання рекламації. Якщо скарги будуть перенаправлені до іноземних компаній-партнерів, період очікування відповіді може бути продовжений до 60 днів.


3. Посадка

3.1. Пасажир має прибути на посадку щонайменше за 30 хвилин до відправлення. Здавши багаж до багажного відділення, пасажир має пред'явити всі необхідні документи та ручну поклажу представнику фірми, який, у свою чергу, вкаже місце, яке займатиме пасажир в автобусі. Місця вказує лише фірма-перевізник. Місця, вказані будь-якою іншою фірмою, є недійсними. Зайнявши своє місце, просимо не виходити з автобуса, аби не заважати здійснювати посадку.

3.2. З метою безпеки фірма не дозволяє вхід в автобус інших людей, крім самого пасажира, тому радимо прощатися до того, як почнеться посадка.


4. Поведінка в автобусі

4.1. Переконливо просимо вас обережно користуватися обладнанням автобуса, не допускати його псування. Інакше пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, завдану транспортному засобу.

4.2. Під час руху в салоні автобуса заборонено палити, вживати алкогольні напої та наркотики. У разі невиконання цих вимог перевізник залишає за собою право зняти пасажира з рейсу без грошової компенсації.

4.3. Екіпаж автобуса може відмовити в перевезенні пасажира у нетверезому стані, забрудненому одязі, а також у випадку, якщо він своїми діями заважає спокою інших пасажирів або створює небезпеку для подорожуючих.

4.4. Категорично забороняється ходити по салону і стояти в проходах під час руху автобуса.

4.5. Протягом поїздки заборонено класти ноги на сидіння, лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.

4.6. У разі, якщо автобус оснащений ременями безпеки, пасажир зобов'язаний пристебнути їх і користуватися ними за призначенням. Невиконання цієї вимоги може призвести до накладання грошового штрафу безпосередньо на пасажира.

4.7. Користуватися окропом можна лише з дозволу водія чи стюардеси під час зупинки, щоб уникнути нещасних випадків.

4.8. Протягом поїздки ми пропонуємо вашій увазі перегляд фільмів і прослуховування музики. Просимо з розумінням ставитися до різноманіття поглядів і смаків.

4.9. Сміття необхідно складати в індивідуальні пакети і викидати в смітники на стоянках.

4.10. Під час стоянок автобуса, перед тим, як залишити своє місце, переконайтеся, що спинка вашого крісла перебуває у вертикальному положенні, столик закритий і прибрано підставку для ніг.

4.11. Категорично забороняється відволікати водія під час руху.

4.12. Пасажири, які порушили правила поведінки в автобусі, висаджуватимуться без компенсації вартості проїзду.


5. Повернення грошей за невикористану подорож

5.1. Гроші за невикористану подорож повертаються виключно фірмою, в якій був придбаний квиток.

5.2. Підставою для повернення грошей є бланк (квиток) зі всіма відривними купонами.

5.3. Гроші за невикористану зворотну подорож не повертаються.

5.4. Пасажир, який не з’явився або запізнився, не має права на повернення вартості квитка.

5.5. При відмові від поїздки пасажир має право на повернення вартості квитка з відрахуванням касового збору. При поверненні квитка знімається наступний збір:

  • понад 48 годин до від’їзду – 0% з вартості квитка;
  • понад 24 години, але менше ніж 48 годин до від’їзду – 20% з вартості квитка;
  • менше ніж 24 години, але більше ніж 6 годин до від’їзду – 50% з вартості квитка;
  • менше ніж за 6 годин до від’їзду – 100% вартості квитка.


6. Перевезення багажу

6.1. Один пасажир має право на безкоштовне перевезення:

  • 1 (одного) місця багажу розміром не більше 100х80х50 см, загальною вагою до 20 кг. Якщо багаж більший за 100х80х50 см та понад 20 кг вагою, він буде перевезений у випадку вільного місця в багажному відділенні і за додаткову плату.
  • 1 (одного) місця ручного багажу вагою до 5 кг. За ручний багаж вважається сумка, яку легко переносити і яку можна помістити на місце під сидінням або над сидінням пасажира. За ручний багаж протягом рейсу відповідає пасажир. Перевізник не відповідає за ручний багаж.

6.2. Додатковий багаж перевозиться при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса, за який береться оплата. Додатковий багаж не повинен перевищувати розмірів та ваги основного багажу. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, розподіл по містах та інші фактори.

6.3. Перевізник несе відповідальність тільки за той багаж, який прийняв для перевезення, тобто пасажиру був виданий документ (багажна бірка, наклейка тощо), який підтверджує прийняття багажу.

6.4. Перевізник не несе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, що легко б’ються, швидко псуються, неправильно упаковані, цінні (гроші, документи, електронні та технічні засоби тощо) речі, що перевозяться в багажному відділенні автобуса.

6.5. Перевізник не несе відповідальність за незначну або поверхневу порчу зареєстрованого багажу, що перевозиться в багажному відділенні автобуса, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв’язувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з’явилися в ході звичайної амортизації та використання під час поїздки.

6.6. Не перевозиться багаж негабаритних розмірів (холодильники, телевізори, дивани і т.п.).

6.7. Велосипеди перевозяться в багажному відділенні автобуса при наявності вільного місця. У велосипеда, який перевозиться таким чином, необхідно зняти переднє колесо і упакувати окремо. Велосипед також повинен бути упакований. Розібраний і упакований велосипед рахується за дві одиниці багажу. На велосипед, що перевозиться (навіть бувший у використанні), обов’язково повинен бути документ (чек тощо), який підтверджує його купівлю.

6.8. Перевізник несе відповідальність за втрачений або пошкоджений багаж у багажному відділенні автобуса тільки якщо це сталося з вини перевізника, що доведено пасажиром, але не більше ніж на суму 100 доларів США на особу за умови подання заяви не пізніше ніж 10 днів з дня виїзду автобуса.

6.9. Заборонено перевозити багаж, що загрожує безпеці або здоров’ю інших пасажирів, може пошкодити інший багаж або транспортний засіб.

6.10. Перевізник не відповідає за втрату пасажиром грошей, біжутерії, паспорта, цінних паперів, колекційних речей, речей, які мають наукову цінність та інших цінностей, що не знаходяться у багажному відділенні автобуса.

6.11. Перевезення тварин можливе лише з згоди фірми-перевізника і за окрему плату. Дозволена вага тварини не повинна перевищувати 4 кг. Будь-яка тварина перевозиться за окремим квитком з наданням окремого місця. Перевезення тварин можливе лише в спеціально призначеному для цього боксі (контейнері, клітці тощо). Перевезення собак дозволяється лише в наморднику.

6.12. Перевезення рослин або негабаритного багажу можливе лише зі згоди фірми-перевізника і за окрему плату.

6.13. Пасажир, який у час пік (червень-серпень, під час новорічних свят з 15.12-15.01 та за два тижні до Великодніх свят) має надмірну кількість багажу, яку неможливо помістити до багажного відділення автобуса, відмовляється їхати, втрачає право на повернення вартості квитка. Радимо переправляти багаж заздалегідь, коли автобуси менш завантажені.

6.14. Перевізник не відповідає за зберігання забутих в автобусі предметів і багажу. По можливості, знайдені речі передаються до місцевого представництва фірми-перевізника.

6.15. Обслуговуючий персонал автобуса має право в разі виникнення сумнівів, а також для забезпечення безпеки поїздки і виконання митних правил вимагати від пасажира показати вміст багажу. При відмові пасажира виконати дану вимогу, персонал автобуса має право відмовити пасажиру в перевезенні підозрілого багажу.


7. Знижки

7.1. Пасажир, який хоче отримати пільги, зобов’язаний підтвердити право на пільги як при придбанні квитка, так і протягом поїздки.

7.2. Будь-які знижки не сумуються.


8. При зриві рейсу перевізником, пасажир має право на один із наступних варіантів

8.1. На проїзд найближчим рейсом перевізника або його партнера до місця призначення.

8.2. На повернення вартості квитка за дорогу, яку не проїхав.

8.3. При взаємній домовленості перевізник перевезе пасажира до станції призначення найближчим рейсом за свій рахунок.